رویاها
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, توسط masuod |
 
 
 
 

عشق یعنی دو کبوتر پرواز
عشق یعنی دو قناری آواز

عشق یعنی من و یک دنیا حرف
 عشق یعنی تو و یک عالم راز

عشق یعنی من و صد زاری چشم
عشق یعنی تو و یک مژگان ناز

عشق یعنی دو غزل تنهایی
مثنوی های پر از سوز و گداز

عشق یعنی دو نگه یک برخورد
عالمی حرف ولی در ایجاز

عشق یعنی سخن دل گفتن
به اشارت به کنایت به مجاز

عشق یعنی تو مرا می رانی
من به صد حوصله می آیم باز

بی تو من کهنگی یک پایان
با تو من تازگی صد آغاز
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

mouse code

كد ماوس



="color:#ffffff;margin-top:0px;">






کد کمیاب ترین صفحه های ورودی عاشقانه » ایده و صاحب اثر : بوسه دات کام http://bo3e.com/wp-content/uploads/favicon-19.gif طراحی توسط : عماد گرافیست http://bo3e.com/wp-content/uploads/favicon-19.gif  کدنویسی توسط : زرین گراف